Logo RSS
هر چه که شما می پسندید در ما بیابید . در این وبلاگ ما می خواهیم شما بازدیدکنندگان عزیز از وبلاگ لذت ببرید . کاربران عزیز وبلاگ ، بنده به عنوان مدیر وبلاگ از شما خواهش می کنم که مطلب مورد علاقه خود را به من معرفی کنید و بگویید از کدام برنامه دانلودی خوشتان آمد . با تشکر از شما بازدیدکنندگان

خانه دلخواه شما

 دانلود Isaac Newton The Last Magician 2013 مستند آیزاک نیوتن آخرین شعبده باز  

دانلود Isaac Newton The Last Magician 2013 مستند آیزاک نیوتن آخرین شعبده باز
| مستند آیزاک نیوتن آخرین شعبده باز - کیفیت 720p HD |

| همراه با زیرنویس انگلیسی |

 سِر آیزاک (یا اسحاق) نیوتن (به انگلیسی: Sir Isaac Newton)‏ ‏(۴ ژانویه ۱۶۴۳ - ۳۱ مارس ۱۷۲۷) فیزیک‌دان، ریاضی‌دان، ستاره شناس، فیلسوف و شهروند انگلستان بوده‌است. وی در سال ۱۶۸۷ میلادی شاهکار خود «اصول ریاضی فلسفه طبیعی» را به نگارش درآورد. در این کتاب او مفهوم گرانش عمومی را مطرح ساخت و با تشریح قوانین حرکت اجسام، علم مکانیک کلاسیک را پایه گذاشت. از دیگر کارهای مهم او بنیان‌گذاری حساب دیفرانسیل و انتگرال است.
نام نیوتن با انقلاب علمی در اروپا و ارتقای نظریهٔ خورشید-مرکزی پیوند خورده است. او نخستین کسی است که قواعد طبیعی حاکم بر گردشهای زمینی و آسمانی را کشف کرد. وی همچنین توانست برای اثبات قانون‌های حرکت سیاره‌های کپلر برهان‌های ریاضی بیابد. بیوگرافی این شخص را می توانید در این مستند مشاهده نمائید.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید...
منبع : ویکی پدیا
دانلود Isaac Newton The Last Magician 2013 مستند آیزاک نیوتن آخرین شعبده باز

 

دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده: عارف محمدیان

 

دانلود بازی Afterfall Insanity Dirty Arena جهش های ژنتیکی وحشتناک عرصه کثیف

 دانلود بازی Afterfall Insanity Dirty Arena جهش های ژنتیکی وحشتناک عرصه کثیف
| بازی جهش های ژنتیکی وحشتناک - نسخه عرصه کثیف |

 
احتمالا کاربران زیادی با بازی Afterfall Insanity آشنا هستند ولی باز هم به توضیح مختصری درباره بازی می پردازیم. در بازی Afterfall InSanity ، گیمر سرنوشت خویش را در گرو مخروبه های ناشناخته شهر می بیند . یا به طور دقیق تر در فاضلاب ها ، تونل ها و ... !پناه گاه هایی چندش آور برای مبارزه با دست اندرکاران  واقعه ی هولوکاست هسته ای از اکتبر 2012 است . هم اکنون نسخه عرصه کثیف این بازی منتشر شده است که در این نسخه باید در میان حمله های موجی دشمن ایستادگی کرده و در آخر هر مرحله جایزه ویژه ای دریافت کنید. یکی از ویژگی های این نسخه نیز داشتن برخی مراحل کوتاه می باشد، هم چنین برای مقابله با دشمنان در مراحل سخت می توانید وسایل جدیدی را خریداری نمائید.
جهت دانلود و مشاهده تعدادی پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
 
 
 
 
دانلود بازی Afterfall Insanity Dirty Arena جهش های ژنتیکی وحشتناک عرصه کثیف

دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده: عارف محمدیان

دانلود بازی Resident Evil 6 وحشت در نگاه اویل

ن  دانلود بازی Resident Evil 6 وجشت در نگاه اویل

|نسخه ی RELOADED به همراه پکیج دی ال سی ها و تراک های صوتی بازی |

نام بازی: Resident Evil 6
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Capcom
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Capcom
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

یک تعادل بسیار عالی بین 3 شخصیتی که در این بازی با آن ها مواجه می شوید، وجود دارد که به شکلی بسیار زیبا شما را غافلگیر خواهد کرد. بازیکنان قسمت های جدیدی را در E3 مشاهده کردند که به فضای نسخه چهارم و مکان های ترسناک و عجیب آن شبیه بودند.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده: عارف محمدیان
چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:,

طراحی اسلاید شو های سه بعدی با نرم افزار Aurora 3D Presentation 13.02.25

Aurora 3D Presentation

Aurora 3D Presentation 13.02.25 نرم افزاری حرفه ای جهت طراحی اسلاید شو های سه بعدی ی باشد. شما میتوانید با استفده از این نرم افزار به آسانی تمام تنها با اضافه نمودن متن ، عکس کلیپ و ... اسلاید شو های سه بعدی در مدل های گوناگون ایجاد نمائید.یکی از قابلیت های جذاب این نرم افزار قابلیت اضافه کردن موزیک به اسلاید ها می باشد. این نرم افزار با دارا بودن محیط کاربر پسند و آسان این امکان را به کاربر میدهد که بدون داشتن هیچ گونه دانش خاصی در زمینه طراحی و برنامه نویسی قادر به ایجاد طرح های مختلف اسلایدشو باشد! از قابلیت های این نرم افزار حرفه ای میتوان به ایجاد متن های دو بعدی و سه بعدی و سبک دهی به آن ، قابلیت تنظیم رنگ و بافت تصاویر ، قابلیت فراخوانی فرمت های *. mpg, *. avi, *. flv, *. mp4 ، قابلیت ایجاد پس زمینه هیا پویا ، قابلیت فراخوانی تکسچرها و مدل های سه بعدی ، قابلیت فراخوانی فرمت های سه بعدی (* .3 ds, *. Obj, *. Xml, *. Ase, *. Ply, *. Dxf, *. Ms3d, *. Lwo, *. Lws, *, ac, *. blend ، قابلیت استفاده از اشکال هندسی و ... اشاره کرد. میتوانید این نرم افزار حرفه ای را در ادامه مطلب از خانه دلخواه شما دریافت نمائید.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده: عارف محمدیان

 

مشاهده آسمان، سیارات، ستاره ها، و اجرام آسمانی مختلف، سرگرمی محبوب بسیاری از افراد است. افراد آماتور زیادی با خرید تلسکوپ های ساده به مشاهده آسمان میپردازند و از آن لذت میبرند.

وبگردي 20:30؛اما دسترسی به تلسکوپ های حرفه ای برای بیشتر افراد امکان پذیر نیست. چون یا بسیار گران قیمت هستند، و یا مثل تلسکوپ هابل در جایی قرار دارند که امکان دسترسی و استفاده از آنها را برای افراد عادی غیر ممکن میسازد.

اما نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope میتواند امکان دسترسی به بزرگترین و معروف ترین تلسکوپ های جهان را برای شما فراهم کند.

 

همانطور که نرم افزار Google Earth امکان مشاهده تصاویر ماهواره ای را به شما میدهد، نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope هم امکان رصد آسمان با تلسکوپ های عظیم جهانی را فراهم میکند.

برای دانلود این نرم افزار بسیار خوب و کم حجم به ادامه مطلب بروید .


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده: عارف محمدیان

دانلود کاملترین مجموعه کتابهای منتشر شده برای طراحان و برنامه نویسان وب سایت

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-17/webdesigncopyu.jpg

 

این مجموعه یکی از کاملترین مجموعه های برای وب مستر ها و طراحان وب می باشد که با زحمات فراوان از طرف تیم فنی وطن دانلود به همه طراحان و علاقه مندان تقدیم می شود.

 

این مجموعه شامل :

2007 Beginning XML 4e  Wrox 
2008 AJAX  Complete Reference   McGraw-Hill 
2008 Teach Yourself SQL in 24 Hours 4e  Sams 
2008 Ultimate CSS Reference  SitePoint  2.7 MB
2009 Beginning PHP 6, Apache, MySQL Web Development  Wrox
2009 javascript Programmers Reference  Wrox  
2009 javascript Quick Reference Card v1.03 
2009 MySQL 4e  Addison-Wesley  
2009 PHP and MySQL Web Development 4e  Addison-Wesley  
2009 Professional javascript for Web Developers 2e  Wrox 
2009 Professional javascript Frameworks  Wrox 
2009 Professional PHP 6  Wrox 
2009 Sexy Web Design  SitePoint  
2009 Teach Yourself ASP.NET AJAX in 24 hours  Sams 
2010 Beginning HTML, XHTML, CSS, and javascript  Wrox 
2010 Beginning javascript 4e  Wrox  
2010 Expert PHP and MySQL  Wrox  
2010 HTML & CSS Complete Reference 5e  McGraw-Hill  
2010 HTML 5  Designing Rich Internet Applications   Focal  
2010 HTML Pocket Guide 
2010 javascript Cookbook  O'Reilly 
2010 javascript Pocket Guide 
2010 MySQL High Availability  O'Reilly B
2010 Pro ASP.NET 4 CMS  Apress  
2010 Pro PHP Refactoring  Apress  
2010 Programming the Mobile Web  O'Reilly  
2010 Web Wisdom  Web Wisdom  
2010 XHTML, HTML and CSS Bible 5e  Wiley  

 لطفا به ادامه مطلب بروید .


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده: عارف محمدیان

دانلود نرم افزار آموزش زبان – ۵۰۴ لغت ضروری برای آندروید

 

دانلود نرم افزار آموزش زبان   504 لغت ضروری برای آندروید

 

دانلود نرم افزار ۵۰۴ لغت برای آندروید

 

یادگیری زبان انگلیسی یکی از دغدغه های همیشگی ما به حساب می آید ، زیرا این زبان بین المللی و کاربردی میتواند کلید حل بسیاری از مشکلات باشد . حتی کسانی که زبان انگلیسی را در حد خوب فراگرفته باشند نیز گاهی نیاز به مرور بعضی جزوه ها و برنامه های کاربردی دارند تا دایره ی لغات خود را بالاتر ببرند . از این رو امروز برای شما کاربران عزیز یاس دانلود ، نرم افزار آموزش زبان ۵۰۴ را آماده کرده ایم ، بسیاری از ما این برنامه را با کتاب معروف ۵۰۴ لغت ضروری می شناسیم که در میان دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی از محبوبیت بالای برخوردار است . اما به دلایل مختلف ، مانند وزن بالای کتاب ، قیمت بالا و ابعاد بزرگ آن ، خرید این کتاب به صرفه نیست ! البته زمانی که نرم افزاری مانند ۵۰۴ لغت ضروری برای آندروید نباشد .

 

این نرم افزار کاربردی کار را برای همه ی ما آسان کرده ، دیگر نیاز نیست کتاب حجیم ۵۰۴ را با خود حمل کنیم ، کافیست نرم افزار ۵۰۴ لغت ضروری را بر روی گوشی های آندروید خود نصب و اجرا نمایید و از استفاده ی آن لذت ببرید . باید به این نکته هم اشاره کنیم که این کتاب به داشنجویان دوره ی تافل ، دانشجویان رشته ی زبان و … در یادگیری لغات مختلف بسیار کمک کرده و باعث بالا رفتن دایره ی لغات زبانی شما می شود . این نرم افزار شامل ۴۲ درس کتاب به همراه مثال‌ و فونتیک کلمات بوده و امکان علامت‌ گذاری کلمات را برای مطالعه مجدد آن ها دارد . پیشنهاد میکنیم دانلود نرم افزار آموزش زبان – ۵۰۴ لغت ضروری برای آندروید را از دست ندهید .

 ادامه مطلب را انتخاب کنید.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده: عارف محمدیان
شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,

دانلود آفیس ۲۰۱۳ مایکروسافت – Microsoft Office Professional Plus 2013

 

 

 نسخه بتا تا به اکنون از سوی مایکروسافت منتشر شده است که هم اکنون از فوردانلودز آماده دانلود است.

 

بالاخره بعد از ۳ سال انتظار ماکروسافت تصمیم گرفت آفیس ۲۰۱۳ را نیز بسازد و روانه ی بازار کند . چندی پیش نسخه های تقلبی مبنی بر اصلی بودن وارد بازار شد که پس از خرید کاربران متوجه شدند که این همان نسخه ی ۲۰۱۰ است و فقط یک پچ به آن اضافه شده است ولی امروز سایت بزرگ ۴ دانلودز نسخه ی اصلی آن را روی سرور های قدرتمند خود آپلود کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده است . شما در این نسخه تغییرات بسیار زیادی را مشاهده میکنید و به گفته ی مفسران این نسخه از آفیس صرفا برای بزرگنمایی ویندوز ۸ ساخته شده است . ابزار های فوق العاده ای به بخش هایی مانند ورد و پاورپوینت افزوده شده است که ارزش تماشا و استفاده را دارند . سایت فور دانلودز به شما پیشنهاد میکند که اولین فرد در خانواده ی خود باشید که آفیس ۲۰۱۳ را تجربه میکند ، پس برای دانلود به ادامه ی مطلب رجوع کنید .


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده: عارف محمدیان
پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,

Focus Photoeditor

iCare Data Recovery Professional 5.1 نرم افزاری حرفه ای [بازیابی اطلاعات از دست رفته می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانیدبه اسانی فایل های حذف شده خود را در هر نوع فرمتی از قبلی ، عکس ، فیلم ، فایل متنی ، فایل نصبی ، و ... را بدون دردسر در کمترین زمان بازیابی نمائید. از انجائی که بعد از حذف شدن فایل امکان بازیابی ان از درایو مورد نظر وجود دارد تنهائی کاری که شما باید انجام بدید عدم کپی جدید در درایور مورد نظر هست و سپس فعال سازی و اجرای نرم افزار برای بازیابی فایل ها ، در این صورت به راحتی فایل های شما باز یابی شده و میتوانید دوباره از انها استفاده نمائید. همچنین این نرم افزار قابلیت بازیابی فایل از مموری کارت ها ، USB ها ف کارت های SD و ... را دارا می باشد.



برخی از ویژگی های این نرم افزار :

قابلیت باز یابی فایل های صوتی

قابلیت بازیابی فایل های تصویری

پشنمایش از فایل های قابل برگشت

قابلیت بازیابی از USB ها و کارت های SD

پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7 و ویندوز 8

و ...


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده: عارف محمدیان
پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,

Advanced SystemCare

Advanced SystemCare Pro 6.1.9.221 Final نرم افزاری قدرتمند جهت تعمیر ، بهینه سازی و فاظت از سیستم کامپیوتر می باشد. مطمئنا شما نیز به دنبال بهینه سازی و تعمیر ویندوز خود جهت عملکرد و سبک شدن سیستم خود هستید. شرکت IObit کار را برای شما عزیزان با انتشار نرم افزار Advanced SystemCare آسان نموده است. کافیست تا شما این نرم افزار را در سیستم خود نصب کنید و آن را اجرا نمائید تا سیستم خود را به مانند زمان نصب ویندوز جدید سبک و با سرعت کنید. این نرم افزار با دارا بودن تکنولوژی روز تنها با یک جستجوی پیشرفته در ویندوز شما شروع به پاک سازی و بهینه سازی ان می نماید. جستجو در بین فایل ها ، ریجستری و حتی تنظیمات ویندوز شما صورت میگیردو تمامی فایل های مخرب ، بی استفاده و اضافی را پاک سازی می نماید. همچنین این نرم افزار با اسکن کردن ریجستری ویندوز شما ان را بهینه سازی کرده و بهبود می دهد. همچنین یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار رفع خطا های موجود و احتمالی ویندوز شما می باشد.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

 

 

قابلیت بهینه سازی و بهبود ریجستری 

بهبود عملکرد سیستم و حداکثر کارائی آن

رفع خطای های موجود و احتمالی ویندوز

بهینه سازی کامل و یکپارچه هارددیسک

دارا بودن مکانیزم پشتیبان گیری سه گانه

دارا بودن قابلیت تروجان و ویروس زدائی و محافظت از سیستم

دارا بودن ابزار پیشرفته همچون Cloned Files Scanner

بروز رسانی اتوماتیک و آسان پایگاه داده

پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبو 7 و ویندوز 8

و ...


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده: عارف محمدیان
پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,

 

Ace Translator

Ace Translator 10.3.0.810 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ترجمه متون می باشد. مترجم های متن زیادی منتشر شده اند که هر کدام ویزگی هایی برای خود دارا ی باشند. نرم افزاری که در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان اماده کرده ایم نرم افزر بسیار کم حجم و در عین حال قدرتمند در زمینه ترجمه متون بیش از 58 زبان زنده دنیا می باشد. این نرم افزار در ترجمه خود با بهره گیری از موتور های ترجمه اینترنت همواره به روز ترین ترجمه و بدون اسکال ترین ان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد . فقط شما کافیست متن خود را کپی کرده و در قسمت مربوط نرم افزار قرار دهید تا نرم افزار متن شما را به زبان دلخواهتان ترجمه کرده و در اختیارتان قرار دهد. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت ترجمه صفحات وب ، پست الکترونیک و ... اشاره کرد.


برخی از ویژگی های این نرم افزار :

قابلیت ترجمه ی کامل و قدرتمند متون و لغت تنها با یک کلیک

امکان وارد کردن متن با Copy و Paste

امکان جا به جایی دو زبان منتخب تنها با یک کلیک

امکان ذخیره سازی متن ترجمه شده در فایل متنی/p>

قابلیت ظاهر شدن تمام زبانها در جلوی زبان منتخب جهت انتخاب سریعتر

قابلیت ترجمه ی صفحات وب سایت های ذخیره شده بر روی کامپیوتر

امکان ترجمه لغت و متون به بیش از 58 زبان مختلف از جمله زبان فارسی

سازگاری با نسخه های مختلف ونیدوز از جمله ویندوز 7 و ویندوز 8

و ...


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده: عارف محمدیان
پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,

AVS Audio Converter

AVS Audio Converter 7.0.5.510 نرم افزاری جهت مدیریت و تبدیل فرمت فایل های صوتی میباشد. با استفاده از نرم افزار فوق شما قادر خواهید بود چندین فرت صوتی را که در ادامه مطلب نیز بدان اشاره خواهد شد مدیریت و به دیگر فرمت های تبدیل نمائید. شما میتوانید به راحتی صدا های موجود از فایل ها را جدا سازی نموده و ذخیره نمائید. تبدیل فرمت های در این نرم افزار تنها با یک کلیک انجام می شود و برای تبدیل انها زمان زیادی از شما گرفته نخواهد شد. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان دریافت فرمت های DVD، MPEG، MP4، AVI، DIVX، MOV، WMV، VOB، 3GP، RM، QT، FLV و تبدیل انها به فرمت ای رایج صوتی اشاره کرد. از این نرم افزار از فرمت هائ ورودی MP3, MPEG3, WMA, WAV, M4A, M4B, M4R, AAC, AMR, AWB, OGG, MP1, AC3, MP2, FLAC, AIFF, AIF, AIFC, AU, VOX, MPC, MP+, MKA, RAW, PCM, GSM, AVI, IVF, DIV, DIVX, MTV, AMV, MPG, MPEG, MOD, MPE, MVV, M2V, WMV, ASF, DVR-MS, DAT, IFO, VOB, VRO, M2TS, M2T, MTS, TOD, TS, TP, DV, MKV, OGM, OGV, OGA, OGX, RM, RMVB, RAM, IVR, MOV, QT, M4V, MP4, 3GP2, 3GPP, 3GP, 3G2, FLV, SWF, MID, MIDI, KAR, APE, QCP, MPA, RA پشتیبانی کرده و در خروجی میتوانید فایل های خود را در فرمت های MP3, WMA, WAV, M4A, M4B, M4R, AAC, AMR, AWB, OGG, MP2, FLAC ذخیره نمائید.



برخی از ویژگی های این نرم افزار :

قابلیت تبدیل فرمت های رایج صوتی

قابلیت ایجاد و ویرایش کتاب های صوتی در فرمت های MP3 و M4B

امکان تعیین مکان فایل های صوتی خروجی قبل از تبدیل

امکان اصلاح اطلاعات متنی اضافی موجود در فایل های صوتی

امکان تبدیل فایل های صوتی از یک فرمت به دیگری

قابلیت ویرایش فایل های صوتی و ذخیره آن با فرمت m4r برای آیفون

قابلیت  تبدیل آهنگ های صوتی خود را به فرمت M4B

قابلیت تنظیم سطح کیفیت قبل از تبدیل

امکان استخراج فایل صوتی از فرمت های ویدیویی

قابلیت تنظیم پارامتر ها برای فرمت های MP3 و OGG

و ...


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده: عارف محمدیان
پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,
دانلود UltraISO Premium Edition v9.5.3.2901 نرم افزار ویرایش و رایت فایل های ایمیج
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار UltraISO را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار ابزاری است بسیار پر کاربرد در زمینه کار بر روی فایل های ایمیج. به عبارت دیگر شما از این نرم افزار می توانید برای ساخت و ویرایش فایل های ایمیج از جمله ISO و BIN و همچنین رایت آنها بر روی انواع دیسک استفاده نمایید. این برنامه این امکان را به شما می دهد که به صورت مستقیم تغییرات دلخواه خود را بر روی فایلهای ایمیج ایجاد کنید به عنوان مثال می توانید تنها با یک کلیک محتویایت فایل ایمیج را از درون آن استخراج کنید و یا اطلاعات مورد نظرتان را در فایل ذخیره کنید. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به دارا بودن داریو مجازی، امکان رایت سی دی صوتی، امکان رایت فیلم دی وی دی، امکان رایت دیسک بوتیبل و بسیاری از امکانات دیگر اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده: عارف محمدیان
پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,
دانلود HD Tune Pro v5.00 نرم افزار بنچمارک هارد دیسک

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار HD Tune Pro را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزارهای موجود برای بنچمارکینگ انواع هارد دیسک می باشد. حتما برایتان جالب است که بدانید سرعت خواندن و نوشتن هارد شما چه مقدار است. با استفاده از این برنامه به آسانی می توانید هارد خود را محک بزنید و با دیگران مقایسه کنید. این برنامه این قابلیت را دارد که هم سرعت نوشتن و هم سرعت خواندن اطلاعات توسط هارد را به دو صورت محور و ارقام حداقل، حداکثر و میانگین مقدار نشان دهد. اگر شما یک هارد تازه خریده اید و مطمئن نیستید که هارد خریداری شده اکبند بوده، با کمک این برنامه به راحتی می توانید مدت زمانی را که هارد کار کرده است را بدست آورید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به امکان بررسی تست سلامت هارد، بدست آوردن سریال و مشخصات هارد، بررسی اروررها و مشکلات هارد، بدست آوردن دمای هارد و ... اشاره داشت.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده: عارف محمدیان
آخرین مطالب
» بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل,دوتیم کره جنوبی و ایران ( 1398/3/29 )
» دانلود Isaac Newton The Last Magician 2013 مستند آیزاک نیوتن آخرین شعبده باز ( 1392/3/22 )
» دانلود بازی Afterfall Insanity Dirty Arena جهش های ژنتیکی وحشتناک عرصه کثیف ( 1392/3/22 )
» دانلود LEGO Batman The Movie DC Superheroes Unite 2013 انیمیشن بتمن لِگو ( 1392/1/31 )
» دانلود سریال انیمه ای لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles 201 ( 1392/1/31 )
» بازی کم حجم باب اسفنجی SpongeBob SquarePants 3D Obstacle Odyssey ( 0/1/1 )
» دانلود بازی Resident Evil 6 وحشت در نگاه اویل ( 1392/1/6 )
» دانلود BBC Wild Arabia 2013 HD 720p مستند طبیعت وحشی عربستان ( 1392/1/4 )
» دانلود Manchester United Season Review مستند منچستریونایتد ( 1391/12/29 )
» دانلود SpongeBob SquarePants Disorder In The Deep 2013 انیمیشن باب اسفنجی اختلال در اعماق ( 1391/12/29 )
» بین مراکز 90 - 91 ( 1391/12/24 )
» بین مراکز 90 - 89 ( 1391/12/24 )
» دانلود Barcelona vs AC Milan 720p مسابقه فوتبال بارسلونا و میلان ( 1391/12/24 )
» دانلود Africa 2013 BluRay 720p مستند آفریقا ( 1391/12/23 )
» دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 تک تیرانداز حرفه ای ( 1391/12/23 )
» دانلود دوبله فارسی انیمیشن Hotel Transylvania 2012 هتل ترانسیلوانیا ( 1391/12/17 )
» دانلود مستند Echo An Elephant to Remember 2010 اکو فیل به یادماندنی ( 1391/12/17 )
» دانلود مستند Echo An Elephant to Remember 2010 اکو فیل به یادماندنی ( 1391/12/17 )
» دانلود ManUnited Vs RealMadrid مسابقه فوتبال منچستریونایتد و رئال مادرید ( 1391/12/17 )
» دانلود بازی Tomb Raider: Survival Edition ( 1391/12/17 )
» دانلود بازی Crysis 3 ( 1391/12/5 )
» دانلود AC Milan vs Barcelona 720p مسابقه فوتبال میلان و بارسلونا ( 1391/12/5 )
» دانلود دی ال سی بازی Assassins Creed 3 ( 1391/12/4 )
» دانلود Ancient Aliens Season 5 Full Episode HD 720p مستند بیگانگان باستانی ( 1391/12/3 )
» نرم افزار مشاهده اجرام آسمانی، با بزرگترین تلسکوپ های جهان ( 1391/12/2 )
» دانلود Ocean Circus 3D 2012 1080p BluRay مستند سیرک اقیانوس 3 بعدی ( 1391/12/2 )
» دانلود Wreck-It Ralph 2012 انیمیشن رالف خرابکار ( 1391/12/2 )
» دانلود RealMadrid Vs ManUnited مسابقه فوتبال رئال مادرید و منچستریونایتد ( 1391/11/30 )
» دانلود فیلم انتقام جویان دوبله فارسی ( 1391/11/28 )
» دانلود NBA All-Star 2013 Ballot مسابقات آخر هفته ستارگان بسکتبال حرفه ای ( 1391/11/27 )
» دانلود آهنگ جديد سیاوش قمیشی پرواز 76928 ( 1391/11/26 )
» دانلود کاملترین مجموعه کتابهای منتشر شده برای طراحان و برنامه نویسان وب سایت ( 1391/11/26 )
» پاورپوینت زیبا 2 ( 1391/11/26 )
» پاورپوینت زیبا ( 1391/11/26 )
» دانلود جدیدترین مستند مسابقات و گل های بارسلونا Barcelona Matches And Golas 2010 ( 1391/11/26 )
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
نویسندگان
لینکستان
درباره ما

هر چه که شما می پسندید در ما بیابید . در این وبلاگ ما می خواهیم شما بازدیدکنندگان عزیز از وبلاگ لذت ببرید . کاربران عزیز وبلاگ ، بنده به عنوان مدیر وبلاگ از شما خواهش می کنم که مطلب مورد علاقه خود را به من معرفی کنید و بگویید از کدام برنامه دانلودی خوشتان آمد . با تشکر از شما بازدیدکنندگان
عارف محمدیان
به وبلاگ خانه دلخواه شما خوش آمدید
ایمیل : www.arefm1379@yahoo.com


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 132431
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت




فال حافظ


بازی آنلاین



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

كد موسيقي براي وبلاگ


کد شمارش معکوس سال جدید

چاپ این صفحه